Geen Kwismas Eiland |
Geen Kwismas Eiland |
|
Membre
|
6 nov 2009, 18:09
Geen Kwismas Eiland
http://forum.dofus.com/fr/beta-test-dofus-...ml#entry2550318
Engelse vertaling: QUOTE I sadly have a bad new, but the Kwismas Island will not be reachable this year. However, this does not mean there will no event for Christmas! We are planning on something new and different that will probably entertain you just as much! But the island will not be finished in time, our conceptor having to first finish maps, monster's animation and the mechanism of the rest of the world before creating content relating to the island. Sorry for the Island's fan, but event lover will still be served. Nl vertaling: (google) QUOTE Ik heb helaas slecht nieuws, maar Kwismas eiland is niet bereikbaar dit jaar. Echter, dit betekent niet dat er geen evenement voor Kerstmis komt! We zijn van plan iets nieuws en anders dat waarschijnlijk je net zo goed zal vermaken! Maar het eiland niet zal worden afgewerkt in de tijd, onze Conceptor moeten eerst kaarten, animatie van monsters en het mechanisme van de rest van de wereld afmaken, voor het creëren van inhoud met betrekking tot het eiland. Sorry voor fans van het eiland, maar liefhebbers van events zullen nog steeds worden geserveerd. Zoals het daar al staat, geen Kwismas Eiland dit jaar. Maar, om het toch vrolijk te houden, tijd voor een liedje QUOTE And there won't be snow in the world of twelve this Christmastime The greatest gift we'll get this year is 2.0 (Oooh) No Island full of foes No presents nor kama flow Do they know it's Christmastime at all? (gekopierd van impsvillage gebruiker Yosemite-Stan) |
|
Membre
|
7 nov 2009, 11:38
http://forum.dofus.com/fr/beta-test-dofus-...ml#entry2550318 Engelse vertaling: Nl vertaling: (google) Zoals het daar al staat, geen Kwismas Eiland dit jaar. Maar, om het toch vrolijk te houden, tijd voor een liedje (gekopierd van impsvillage gebruiker Yosemite-Stan) NOOOOEEEEEZZZZZZZZ!!!! ik vraag me af wat er voor in de plaats komt |
|
|
7 nov 2009, 17:57
Deze oude man is blij dat de Kwerstman lekker opgesloten blijft op zijn eiland. Wat een naäper van een kerel is dat. Hij gebruikt zelfs een verbastering van mijn naam:
Hij noemt zich Santa Claus wat gewoon Sinterklaas, maar dan op zijn Engels is. Deze man zit mij al bijna anderhalve eeuw dwars. Laat hem maar lekker wegblijven! De Sint P.S. Op 3 december ga ik in Incarnam kadootjes uitdelen aan de kleintjes (lees: low lvl's). Dit feest is mede mogelijk gemaakt door MrKapowz van de Gamers Inc. Guild. Wie heeft de Kwerstman nodig als je Sinterklaas in de buurt hebt? |
|
|
7 nov 2009, 21:42
Jammer, kwestmis eiland was leukste event op dofus
Had me er al zo op verheugd |
|
|
7 nov 2009, 22:48
NOOOOEEEEEZZZZZZZZ!!!! ik vraag me af wat er voor in de plaats komt...
|
|
|
8 nov 2009, 09:03
Ik zag al zo uit naar al die cadeautjes..
|
|
|
8 nov 2009, 09:37
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! IK WAS AL ZIELSTENEN AAN HET SPAREN! NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! LAAT DIT EEN GRAP ZIJN!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
|
|
Membre
|
20 nov 2009, 15:58
Het vervangend evenement heeft te maken met dreggons:
Het gaat over de terugkeer van twee legendarische draken, die kinderen zouden zijn van crocabulia. Er zitten wat leuke beloningen aan vast: QUOTE All adventurers who successfully exterminate the Sauroshells - no matter if it is one, or one million - will receive an Eggshell.
All adventurers who win in a battle against Grozilla and Grasmera will receive an Enormous Fang. The Eggshell and the Enormous Fang are quest objects. These objects can be exchanged to an NPC that will arrive with DOFUS 2.0. The NPC will trade these quest objects for an amulet and a shield that displays a unique title under your name for all to see! There will also be rewards for entire servers to experience together: Any server that successfully defeats Grozilla and Grasmera will have a weekend of unlimited free runs through the Dreggon Dungeon. The first server to defeat Grozilla and Grasmera will have experience and drops multiplied by 2 for one weekend. The second and third server will have experience multiplied by 2 for one weekend. The fourth and fifth server will have experience multiplied by 1.5 for one weekend. The date of the reward weekend will be determined with help from player responses to a survey after the event. |
|
|
21 nov 2009, 17:33
Ook een manier om mensen te motiveren voor een vulbis dofusje
Fifth. |
|
Membre
|
22 nov 2009, 16:12
Mijn reactie is simpel: ..................
|
|
Membre
|
28 nov 2009, 13:58
Goeie tijden..
Ze gaan en komen weer terug. Maar op een dag, Sta je zo lang te wachten.. En ze komen niet.. Je zit daar in je uppie. In het donker op een bankje. Naar de kapotte lantaarnpaal te kijken. En te wachten op het Goeie Kwesmis Eiland. Danku, Danku!! Groeten, Junior-Pijl (Niet naam op Dofus!). |
|
|
14 dec 2009, 20:36
Sjonnejongejongeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik had me er ECHTTTTT op verheugd maarja 't moet weer...... Beschermmmmmmm |
|
|
16 dec 2009, 19:05
Vreemd dat ik mn Sauroshell Eggshell niet kan ruilen. Je had toch niet beide voorwerpen nodig?
|
|
|
16 dec 2009, 22:25
je had wel beide voorwerpen nodig, kijk maar bij (oud) nieuws op dofus site.
|
|
|
17 dec 2009, 19:03
je had wel beide voorwerpen nodig, kijk maar bij (oud) nieuws op dofus site. Je hebt maar 1 voorwerp nodig, er zijn er wel 2. Als je de Sauroshell Eggshell inruilt op [-4,25] krijg je een amulet, met +21~30% Schade en +1Mp, onder je naam komt ook « » te staan, er staat nu nog niks waar tekst hoort te staan maar op engelse servers staat daar «Sauroshell Smasher» Als je de Enormous Fang inruilt krijg je een Schild, als je het amulet + het schild draagt komt er (Nederlandse versie is nog gewoon « ») «Terror of Peninsula» |
|
|
18 dec 2009, 08:02
oeps, foutje.
dacht dat je ze allebei tegelijk nodig had om t spul te krijgen. |
|
Membre
|
25 dec 2009, 15:21
en hoe krijg je deze spulle ? Is dat met die Questen die je krijgt? ..
Grts Epic. |
| Print Versie | Actuele tijd: 20 maart 2010, 01:06 |