[News] DOFUS 2.0 besloten Beta is nu open! |
[News] DOFUS 2.0 besloten Beta is nu open! |
|
SuperAdmin
Administrator |
28 sep 2009, 15:39
[News] DOFUS 2.0 besloten Beta is nu open!
Je zult spoedig een e-mail ontvangen, die je toegang tot de client download pagina en het forum bedoel voor foutenrapportage, zal bevestigen. We rekenen op je hulpvolle commentaar en kritiek. Dat is waar de Beta om draait! |
|
|
28 sep 2009, 16:15
Belangrijke informatie
De code die je hebt ontvangen (dus de kaartjes die je gekregen hebt als je naar de Ankama Conventie in Parijs, Gamescom in Keulen of de Penny Arcade Conventie in Seattle bent geweest), moet in de vorm XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX ingevoert worden. Dus als op je kaart "IKHEETHIERPOLYVINYES" staat, moet je het als volgt invullen: "IKHE-ETHI-ERPO-LYVI-NYES". Nadat je geactiveert hebt, kan het even duren voordat de verificatie gelukt is. Wacht dus even voordat je probeert te downloaden. Je moet je inlognaam en wachtwoord weer invullen om te downloaden. Dus, de volgende stappenplan kan je gebruiken:
Veel succes! Dit bericht is bewerkt door Polyvinyes: 3 okt 2009, 14:45 -------------------- Handige dingen Moderator contact thread | Veelgestelde vragen | Ankama Support | De Regels | Nederlandse Dofus Wikia (Help mee deze in te vullen!) |
|
Membre
|
29 sep 2009, 06:49
Belangrijke informatie De code die je hebt ontvangen, moet in de vorm XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX ingevoert worden. Dus als op je kaart "IKHEETHIERPOLYVINYES" staat, moet je het als volgt invullen: "IKHE-ETHI-ERPO-LYVI-NYES". Nadat je geactiveert hebt, kan het even duren voordat de verificatie gelukt is. Wacht dus even voordat je probeert te downloaden. Je moet je inlognaam en wachtwoord weer invullen om te downloaden. Veel succes! je krijgt dat toch gestuurd op je e-mail? ik ben w8woord e-mail vergeten is het dan zo dat je dan al geen dofus meer kan spelen |
|
Membre
|
29 sep 2009, 06:51
=/
|
|
Membre
|
29 sep 2009, 15:47
negativzero als je je e-mail vergeeten ben vraag het dan aan je vader of moeder dan kan je een niew wachtword krijgen
en als er zo iets mis is plaats het dan niet hier dit is voor de dofus beta key |
|
Membre
|
29 sep 2009, 15:53
Belangrijke informatie De code die je hebt ontvangen, moet in de vorm XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX ingevoert worden. Dus als op je kaart "IKHEETHIERPOLYVINYES" staat, moet je het als volgt invullen: "IKHE-ETHI-ERPO-LYVI-NYES". Nadat je geactiveert hebt, kan het even duren voordat de verificatie gelukt is. Wacht dus even voordat je probeert te downloaden. Je moet je inlognaam en wachtwoord weer invullen om te downloaden. Veel succes! |
|
Membre
|
29 sep 2009, 15:55
srry wilde iets anders sturen:p ik heb geen E-mail gekregen wat nu
|
|
Membre
|
29 sep 2009, 17:15
heb je e-mail doe dan dit: als je een acc gemaakt hebt krijg je een bericht waar je wachtword op staat en gebruikersnaam
heb je dat niet doe dan dit: vraag aan een modenaator of die wat kan reegelen als hij je gebruikersnaam weet lukt dit niet ben ik bang dat je acc weg is hopelijk lukt het pm me maar trug als het niet of wel lukt |
|
Membre
|
30 sep 2009, 06:26
ik heb 2 problemen
ik heb een msn op geschreven maar ga er al jaren niet op omdat iemand me ww veranderde Hoop dat jullie het kunnen op lossen wrm is eigenlijk dofus 1.29 so traag ? Stuur de key naar : Game.over25@hotmail.com als het mocht lukken (hoop het ) Neem hier contact op speel even geen dofus meer tot ik weet wat ik moet doen Dit bericht is bewerkt door Mastroplayer: 30 sep 2009, 06:34 |
|
Membre
|
30 sep 2009, 06:59
MOD polyvinyes kunt u zeggen waneer die e-mail ongeveer komt?
Red-time |
|
|
30 sep 2009, 12:15
je krijgt dat toch gestuurd op je e-mail? ik ben w8woord e-mail vergeten is het dan zo dat je dan al geen dofus meer kan spelen De beta keys heb je gekregen bij een van de conventies waar de keys werden uitgedeelt. De email die je ontvangt, is een bevestiging dat het allemaal gelukt is en je toegang hebt nadat je dus die beta key hebt ingevult. -------------------- Handige dingen Moderator contact thread | Veelgestelde vragen | Ankama Support | De Regels | Nederlandse Dofus Wikia (Help mee deze in te vullen!) |
|
Membre
|
30 sep 2009, 13:15
jmmr ik heb geen zin om op december te w8ten duss maak mij nix meer uit
|
|
Membre
|
30 sep 2009, 15:28
QUOTE Belangrijke informatie De code die je hebt ontvangen (dus de kaartjes die je gekregen hebt als je naar de Ankama Conventie in Parijs, Gamescom in Keulen of de Penny Arcade Conventie in Seattle bent geweest), moet in de vorm XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX ingevoert worden. Dus als op je kaart "IKHEETHIERPOLYVINYES" staat, moet je het als volgt invullen: "IKHE-ETHI-ERPO-LYVI-NYES". Nadat je geactiveert hebt, kan het even duren voordat de verificatie gelukt is. Wacht dus even voordat je probeert te downloaden. Je moet je inlognaam en wachtwoord weer invullen om te downloaden. Dus, de volgende stappenplan kan je gebruiken: Ga naar http://www.dofus.com/nl/mmorpg/registratio...fus-2-beta.html Log in met je Dofus account. Let op! Log in met het account dat je wilt gebruiken. In fase 2 worden je karakters namelijk overgezet! Vul je Beta Key in en klik op bevestigen. Je krijgt als bevestiging een mail in je mailbox dat je key geaccepteerd is en waar de download op een later moment opgehaalt kan worden. Klik op Downloaden. Log in met je Dofus account. Let op! Dit is een andere inlogscherm dan je misschien gewend bent, maar dit hoort zo. Installeer Dofus en begin met de updater. Let op! Alle fouten die je vanaf dit punt tegen komt zijn deel van de beta. Zorg er dus voor dat je ze rapporteert! Zorg er voor dat je de taal aan de rechterkant naar een andere taal veranderd en daarna weer naar Nederlands. Niet wijzigen zorgt op dit moment in het laden in het Frans. Wijzig map "C:\Program Files\Dofus 2 Online\app\data\i18n_nl" (als je Dofus in die map hebt geinstalleerd) in map "C:\Program Files\Dofus 2 Online\app\data\i18n_du" zodat de Nederlandse taal werkt. Deze bug is inmiddels gerapporteerd. Start nu de client en begin de beta. oke goed dat ik dat nu weet !!! |
|
Membre
|
30 sep 2009, 15:50
dit moet je weten: Belangrijke informatie
De code die je hebt ontvangen (dus de kaartjes die je gekregen hebt als je naar de Ankama Conventie in Parijs, Gamescom in Keulen of de Penny Arcade Conventie in Seattle bent geweest), moet in de vorm XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX ingevoert worden. Dus als op je kaart "IKHEETHIERPOLYVINYES" staat, moet je het als volgt invullen: "IKHE-ETHI-ERPO-LYVI-NYES". Nadat je geactiveert hebt, kan het even duren voordat de verificatie gelukt is. Wacht dus even voordat je probeert te downloaden. Je moet je inlognaam en wachtwoord weer invullen om te downloaden. Dus, de volgende stappenplan kan je gebruiken: Ga naar http://www.dofus.com/nl/mmorpg/registratio...fus-2-beta.html Log in met je Dofus account. Let op! Log in met het account dat je wilt gebruiken. In fase 2 worden je karakters namelijk overgezet! Vul je Beta Key in en klik op bevestigen. Je krijgt als bevestiging een mail in je mailbox dat je key geaccepteerd is en waar de download op een later moment opgehaalt kan worden. Klik op Downloaden. Log in met je Dofus account. Let op! Dit is een andere inlogscherm dan je misschien gewend bent, maar dit hoort zo. Installeer Dofus en begin met de updater. Let op! Alle fouten die je vanaf dit punt tegen komt zijn deel van de beta. Zorg er dus voor dat je ze rapporteert! Zorg er voor dat je de taal aan de rechterkant naar een andere taal veranderd en daarna weer naar Nederlands. Niet wijzigen zorgt op dit moment in het laden in het Frans. Wijzig map "C:\Program Files\Dofus 2 Online\app\data\i18n_nl" (als je Dofus in die map hebt geinstalleerd) in map "C:\Program Files\Dofus 2 Online\app\data\i18n_du" zodat de Nederlandse taal werkt. Deze bug is inmiddels gerapporteerd. Start nu de client en begin de beta. Veel succes! Dit bericht is bewerkt door Polyvinyes: Vandaag, 13:06 veel speelplezier !!! -------------------- Handige dingen Moderator contact thread | Veelgestelde vragen | Ankama Support | De Regels | Nederlandse Dofus Wikia (Help mee deze in te vullen!) |
|
|
1 okt 2009, 01:57
Ken der iemand Screens plaatsen of is daar en ander Foumr voor?
|
|
Membre
|
2 okt 2009, 19:15
ik vind versie 1.29 niet zo leuk omdat nu bij mij dofus altijd uit vald en dofus gaat nu trager bij mij dat is niet leuk de rest is wel leuk aan de nieuwe versie 1.29 !!!
|
|
Membre
|
2 okt 2009, 19:29
|
|
Membre
|
21 okt 2009, 11:59
zet er eigenlijk iemand nog iets op het forum ???
|
|
Membre
|
21 okt 2009, 12:17
is dit de begin pagina van het forum ???
|
|
Membre
|
21 okt 2009, 14:20
kun je de beta key niet ergens kopen in nederland of gaven ze het aleen in parijs enz...
|
| Print Versie | Actuele tijd: 23 november 2009, 21:00 |