Community website DOFUS forums
Your Account name : I don't have an account Your Password : I forgot my password
Reply to this topic
[Qualified Champions] & [OTO vs GOULTARD]
 Oto-Mustam
Community Manager Coureur de Bworkette
post 27 Jul 2009, 14:46 | #1
[Qualified Champions] & [OTO vs GOULTARD] Here is the list of the 12 champions I have selected to participate to the Goultarminator:

FECA: Agaric
OSAMODAS: Al-Tefkat
ENUTROF: Zenu
SRAM: Ziwax
XELOR: Novamas
ECAFLIP: Darkyeca
ENIRIPSA: Myclium
IOP: Karrar
CRA: Zeceq
SADIDA: Dupon
SACRIEUR: Colossus
PANDAWA: Al-Zeti

This tournament is my chance to show RUSHU that I have succeeded in my mission, that I have bred the great warriors HE was waiting for… For if those twelve champions are not the GREAT warriors I expect, they shall soon be DEAD warriors instead.

While our champions will be preparing for battle, and while you mortals, you’ll be preparing yourself to support them, there is another task I need to achieve, for the glory of Lord Rushu whose desires I fulfill: I will ask Goultard for a dual, and I will defeat him for he has been lacking respect to our Lord.
The tournament he has organized was not a bad idea. But he should have asked Lord Rushu before interfering in the plans he had for you, mortals. For this reason, I will punish him or I will die, such as our champions shall vanquish or perish during the Goultarminator, because this is how heroes end.

MAY DARKNESS BE UPON YOU!
Go to the top of the page  

+  Quote Post
 Oto-Mustam
post 27 Jul 2009, 14:51 | #2
Voici la liste des 12 champions que j'ai sélectionné pour nous représenter durant le Goultarminator:

FECA: Agaric
OSAMODAS: Al-Tefkat
ENUTROF: Zenu
SRAM: Ziwax
XELOR: Novamas
ECAFLIP: Darkyeca
ENIRIPSA: Myclium
IOP: Karrar
CRA: Zeceq
SADIDA: Dupon
SACRIEUR: Colossus
PANDAWA: Al-Zeti

Ce tournoi, c’est ma chance de montrer à RUSHU que j’ai accompli ma mission, que j’ai fini d’éduquer ces puissants guerriers qu’IL m’avait commandé… Car si ces 12 champions ne sont pas de PUISSANTS guerriers, ils seront bientôt des guerriers MORTS.

Pendant que nos champions se prépareront au combat, et que vous, mortels, vous vous préparerez à les soutenir, il y a une autre mission que le Seigneur Rushu, dont les désirs sont mes ordres, a bien voulu me confier : je vais provoquer Goultard en duel et le châtier pour le manque de respect dont il a fait preuve à l’égard de notre Seigneur.
Le tournoi qu’il a organisé n’est pas une mauvaise idée, certes. Mais il aurait du présenter ses hommages à Rushu avant d’interférer dans les plans qu’il avait pour vous, mortels.
Pour cette raison, je le punirai ou je mourrai, de même que nos champions vaincront ou périront durant le Goultarminator, car c’est ainsi que disparaissent les héros.

QUE L'OMBRE SOIT SUR VOUS!

+  Quote Post
 Oto-Mustam
post 27 Jul 2009, 15:01 | #3
The battle will take place at 3 pm. On wednesday.

+  Quote Post
  Reply to this topic

Lo-Fi Version Time is now: 19 March 2010, 04:00